Aktualności

Polacy łasi na programy lojalnościowe

17-08-2017

Aż o 17 punktów procentowych wzrosła względem poprzedniego roku liczba osób deklarujących korzystanie z programów lojalnościowych – wynika z danych ARC Rynek i Opinia.

 

Wzrost popularności programów promujących stałych klientów zauważalny jest przede wszystkim w małych miastach do 100 tys. mieszkańców i na wsiach. Co trzeci korzystający należy do grona „bardzo aktywnych”, jedynie 7 proc. deklaruje przynależność bierną i po rejestracji niemal zupełnie nie skorzystało z możliwości programu. Po przywileje związane z przynależnością do klubu lojalnościowego najczęściej sięgają konsumenci zarejestrowani w programach stacji paliw, perfumerii i drogerii oraz hipermarketów i dyskontów.

 

Autorzy „Monitora  Programów Lojalnościowych” wzrostu popularności programów lojalnościowych upatrują przede wszystkim w najpopularniejszym z nich, uruchomionym przez sieć sklepów Biedronka. Korzystanie z „Moja Biedronka na co dzień” deklaruje 28 proc. ankietowanych, 13 proc. jest członkiem „Tesco Clubcard”, 12 proc. korzysta z „Orlen-Vitay”, 10 proc. z Payback, a 7 proc. należy do „CCC Club”.

 

– Tegoroczne wyniki pokazują, że o ile w dużych miastach widoczne jest nasycenie programami lojalnościowymi i zainteresowanie nimi utrzymuje się na stabilnym poziomie, o tyle w mniejszych miastach i na wsiach programy lojalnościowe mają się coraz lepiej, a tamtejsi konsumenci chętnie z nich korzystają – podsumowuje wyniki badania Agnieszka Doktorska, Senior Project Manager w ARC Rynek i Opinia.

 

Źródło: www.bankier.pl

lista aktualności

Aktualności

                                          

Copyright © 2010 Rzeszowska SKOK
realizacja: Exacto
powered by: CMS Edito